Action folder

Wil je op de hoogte blijven van de enorme en snel veranderende collectie van Action? Lees dan af en toe de reclamefolder van Action eens door. Hierin staan alle weekacties op een rijtje, zodat je nooit een weekactie hoeft te missen. In deze folder staat echter maar een zeer klein deel van de acties en de artikelen in het Action-assortiment. De folder van de Action bestaat uit de meest actuele en scherpste aanbieding van dat moment. Omdat de Action een zeer snel wisselend assortiment heeft zal de folder geen enkele week dezelfde aanbieding bevatten. De reclamefolder van de Action is een waar walhalla voor de koopjesjagers, elke week anders en elke week weer zeer scherp geprijsd. Benieuwd naar de Action reclamefolder van deze week? Lees hem online op Folderplein.



Action winkel

Van de Action heb je ongetwijfeld al eens gehoord, evenals dat de kans groot is dat je deze winkel al meerdere malen hebt bezocht. Action is namelijk een van de meest populaire (grotendeels) non-food bedrijven in Nederland. De grootste reden hiervoor is de scherpe prijs waartegen de producten in Action worden aangeboden. Dit heeft ervoor gezorgd dat Action bij velen op nummer één staat bij de aankoop van een breed scala aan producten. Zeker omdat Action er alles aan doet om de collectie zo vaak mogelijk uit te breiden en te vernieuwen blijft het leuk om deze winkel te bezoeken. Want ben jij aan vernieuwing toe, dan is Action dat ook! Het aantal liefhebbers van de Action groeit nog steeds enorm. Net als het aantal filialen en het aantal medewerkers.

Geschiedenis van de Action

Wist je dat de Action nog helemaal niet zo oud is? Het begon allemaal in 1993, toen in Enkhuizen Rob Wagemaker en Gerald Deen een klein winkeltje opzetten. Boris Deen kwam hier na verloop van tijd bij. Steeds meer filialen verschenen door het hele land en Action werd langzamerhand een groot succes. Dat blijkt wel uit de enorme uitbreiding: inmiddels zijn er vestigingen te vinden in Nederland, België, Luxemburg, Oostenrijk, Duitsland en Frankrijk. Het streven van Action is dan ook om binnen Europa nog veel meer filialen te openen. Het doel van de Action is om de grootste retailer van Europa te worden. Met deze doelstelling kan de Action steeds scherper zijn producten inkopen en profiteer jij door middel van de reclamefolder van nog scherpere aanbiedingen.

Assortiment van Action

Het voornaamste doel van Action is het verrassen van klanten met de collectie die telkens weer vernieuwd wordt. Dit zorgt er dan ook voor dat veel klanten de winkels vaak bezoeken. Er is immers altijd wel iets nieuws te ontdekken binnen het aanbod van de Action. De collectie, voor het grootste gedeelte geïmporteerd vanuit Europese landen, bestaat niet slechts uit onbekende merken, maar bevat ook merken als Dove, Philips, Playboy, Adidas, Nivea of Coca-Cola. Daarnaast wil Action dat de klant voor hetzelfde geld een groter aantal producten kan kopen dan in welke winkel dan ook.

Action aanbiedingen

De lage prijzen in de Action folder zijn voornamelijk te danken aan de efficiëntie en grootschaligheid waarmee de producten ingekocht worden. Bovendien heeft Action de mogelijkheid om flexibel te zijn, omdat producten wanneer ze op zijn niet te hoeven worden aangevuld door dezelfde producten. Voor de uitverkochte producten kan namelijk ook iets nieuws in de plaats worden gelegd. Dit zorgt voor een terugkerend verassingseffect bij de klant. Daarnaast besteedt Action enkel en alleen geld aan de uiterst noodzakelijke bedrijfsaspecten. Er gaan geen miljoenen euro’s zitten in het maken van reclame, want dit heeft Action niet nodig. Hierdoor kunnen de prijzen laag blijven. Een belangrijk communicatie kanaal van de Action is de folder.