Emté Folder

Lees online de nieuwste Emté folder op folderplein: alle reclame folder aanbiedingen op een rij. Emté heeft een wekelijks vernieuwde folder, die je op onze website in kunt zien. Hierin staan alle aanbiedingen en acties, zodat je deze nooit hoeft te missen. Deze folderaanbiedingen gelden meestal vanaf zondag tot en met de zaterdag erop. Bovendien staan er soms korte stukjes met informatie over de producten in de Emté reclamefolder. Ben je op zoek naar meer inspiratie buiten deze folder om? Op de website van Emté vind je allerlei heerlijke receptjes die je zeker eens uit moet proberen.



Aanbiedingen bij Emté

Iedereen heeft wel zijn of haar favoriete supermarkt, aangezien je niet kunt ontkomen aan het doen van de dagelijkse boodschappen. Bij het doen van de boodschappen wil je snel geholpen worden, uit verse producten kunnen kiezen en daarbij producten voor een scherpe prijs kunnen kopen. Het feit dat Emté een populaire supermarkt is onder een grote groep consumenten is door verschillende redenen te verklaren. Ten eerste is het assortiment breed en volledig. Hierdoor zal je altijd vinden wat je zoekt. Daarnaast staat men bekend om zijn goede inkoopstrategie. Deze inkoopstrategie voorkomt dat de klant voor lege vakken komt te staan.

Geschiedenis van Emté

Al in 1948 werd Emté opgericht in Waalwijk als slager door Mechie Trommelen. In 1965 wilde hij zijn zaak uitbreiden en opende hij een supermarkt: de eerste Emté. Wegens groot succes besloot hij er meteen nog een bij te openen. Hierna volgden nog verschillende andere supermarkten, totdat het aantal op twaalf stond. In 2006 waren dit er maar liefst tweeëntachtig: in vier jaar tijd opende het concern vierenzestig nieuwe filialen. Dit is voornamelijk te danken aan het feit dat Emté in 2002 lid was geworden van de Sligro groep. Nog altijd is Emté enorm aan het groeien, waarbij het de filialen overneemt van onder andere Golff, Spar en Sanders. In 2015 kwam Emté met een nieuw plan, waarbij verse gerechten in de winkel worden gemaakt. Denk hierbij aan diners, lunches, salades en nog veel meer. De nieuwe formule trekt veel klanten, en zorgt ervoor dat Emté zich duidelijk onderscheidt van zijn concurrentie.

De klant is koning bij Emté

Emté bereidt niet alleen verse gerechten en tussendoortjes voor de klant, maar verwent de klant ook door middel van geweldige kortingen en acties. Ook zorgt Emté ervoor dat de meest voordelige merken in de schappen staan. Dat is natuurlijk erg fijn voor de portemonnee. Niet alleen goed eten is voor Emté belangrijk, ook de portemonnee van de klant speelt een rol bij het samenstellen van het assortiment van Emté. Zo is er het huismerk van Emté: Markant. Dit merk biedt kwalitatief goede producten aan, maar is daarnaast ook meer dan betaalbaar. Vind je dit nog niet genoeg, dan zijn er altijd nog de weekaanbiedingen van Emté: vijfenzeventig producten die sterk afgeprijsd zijn. Deze producten zijn altijd terug te vinden in de Emté folder.

Uitgebreide service voor klanten

Presentatie en prijs zijn niet het enige belangrijke bij Emté. De manier waarop Emté-medewerkers met de klant omgaan is ook uiterst belangrijk. Hierbij staat centraal dat elke klant met een vraag zo goed mogelijk geholpen moet worden door de medewerkers binnen het filiaal. Dit probeert men te verwezenlijken door zijn personeel klantgerichte cursussen en opleidingen aan te bieden. Daarnaast krijgt men op regelmatige basis een masterclass productkennis aangeboden om de klanten uiteindelijk optimaal te kunnen voorzien van de juiste informatie. Voor Emté is het van groot belang dat elke klant vlot kan winkelen. Om deze reden kiest men er bewust voor om te investeren in zijn medewerkers maar ook overduidelijk in zijn bezetting aan personeel. Kassamedewerkers scannen de producten zo vlot mogelijk en er zijn altijd genoeg kassa’s open om lange rijen tegen te gaan. Bovendien bieden de medewerkers op de versafdeling de klant regelmatig producten aan om te proeven, zodat je zelf ervaart hoe vers en lekker de producten zijn.